Austin, TX

Klockan ar halv 2 pa dagen och Tornrosa, dvs Nicolina sover fortfarande. Hade tankt att ge er en liten update sa ni vet att vi lever och har det bra.

Spenderade 13 timmar pa bussen igar och trots att det ar langt fran den langsta resan vi gjort sa kandes det som en evighet innan vi kom fram till Austin. Vart hostel ar superfint, och vara brittiska kompisar bor i rummet bredvid. Kort och gott vi lever, vi ar sams och vi har det TOPPEN! Nu maste hon vakna eftersom jag haller pa att do av hunger, vi at vart forsta och forhoppningsvis sista mal pa McDonalds igar i Houston eftersom det var det anda som fanns. Sa nu kanner jag mig lite smatt utsvulten. 

To our, or should I say Nicolina's, english speaking friends, we're alive, we're not fighting and we're having a blast. We are in Austin, Texas now and Miss Redner is still asleep, have to wake her up now since I'm starving!

Ett langre och battre inlagg kommer da Tornrosa har vaknat

xx Lina

Kommentarer
Postat av: Dansfröken!!

Tjena girls!!



Ååå va härligt ni har de!! Vill bara varna dig Lina.. Törnrosa är inte alltid lugn o snäll när hon sover!! De kan hända att hon plötsligt säger till dig att du ska flytta på dig för du ligger på hennes plats men säg bara till henne som man gör till typ hundar!! "Gå o lägg dig" Hon brukar lyssna på de!! =) Hon kan förklara mer ingående vad jag menar..



Längtar tills jag får läsa mer om er resa!!



Kramar Jennie

2010-04-12 @ 13:41:12
Postat av: Lina

Haha jag så förstår vad du menar med det, det hände i Södertälje eller var det i Götet? Som tur är så sover vi i våningssängar så förhoppningsvis så kommer jag slippa det :)

2010-04-13 @ 04:29:35
Postat av: Dansfröken!!

De va i kära Götet de hände!! Vilken tur att de är våningssängar.. Men man ska nog vara berädd på de mesta..;)



Ha de så gott!!



Kramar Jennie

2010-04-13 @ 08:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0