Bilduppdatering

Hej alla glada läsare fröken Börjeson vid tangenterna för en snabb uppdatering och bildinlägg. Vi har lyckats få tag i boende i Rapid City, och tar imorgon greyhounden till South Dakota och kommer att spendera närmare 40+ timmar på bussen, det ska bli kul... Nicolina tycker att det ska bli mysigt medan jag mest fruktar för hur äcklig man kommer känna sig när man äntligen får gå av. Ingen av oss ser dock fram emot all snabbmat som vi kommer att äta. Men men som Nicolina brukar säga "Det som inte härdar det dödar" hon har fått det uttrycket lite om bakfoten kan man säga.

Först ut är 3 bilder från Vegas, med vattenshowen vid Bellagio och jag och Nicolina men en från The Blue Man Group, sen en blid från vår trip ner till Mexico och en med våra kompisar från San Diego. Sen är det Baseball i LA och Disneyland och vår första kändis Gwyneth Paltrow och sen är det våra brittiska vänner i SF på Alcatraz och sista bilden är på oss och Lucy som vi även träffade i San Diego.

Nej nu måste jag sova, sista gången man får sova i sen säng på 2 dygn, kul!

Natti natti

Lina

Las Vegas         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men WTF?!?! Gwyneth Paltrow?! Okej. Nu e jag seriöst avis!!!

Å till min kära make = du får bara va me i sommar om du dansar me frugan! ;) <3



Ha det gött båda två! Puss!

2010-05-11 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0